S ljetom dolaze i vrući dani, a s njima i sezona kupanja, zekanja i godišnjih odmora.
No da ne bi i ljeti bilo praznina u znanju, organizirali smo ljetnu kampanju.
Morske i ine plaže uvijek nas draže, zato podsjećamo; informiraj i štiti ste kako i moto kampanje kaže.
Ljeto je, obzirom da je to obično vrijeme odmora, opuštanja, češćeg druženja s nepoznatim ljudima i samim time češćih situacija neplaniranog spolnog odnosa, vrijeme kada su moguće češće situacije s većim rizikom od spolno prenosivih bolesti i ili neželjene trudnoće.
Hrvatski zavod za javno zdravstvo, kao i prethodne dvije godine, zajedno sa suradnicima među kojima je i Udruga LET organizira javnozdravstvenu kampanju u ljetnim mjesecima s preventivnim porukama na posjećenim plažama. Cilj kampanje je promicanje odgovornog spolnog ponašanja. Moto kampanje i cijelog preventivnog programa je „Znanje pobjeđuje“. Na taj način želimo podsjetiti javnost, a posebice mlade da su edukacija, informiranje i odgovorno spolno ponašanje glavne mjere prevencije HIV infekcije i drugih spolno prenosivih bolesti te zaštite spolnog i reproduktivnog zdravlja.
- Edukacija i informiranje – znanje o rizicima i načinima kako se zaštititi
- Testiranje – saznati HIV status- omogućava ranu dijagnozu infekcije i uspješnije liječenje, a ujedno se sprečava i širenje infekcije
Trajanje kampanje je od svibnja do rujna, a provodi se putem preventivnih poruka na oglasnim panoima i svlačionicama koje su postavljene na dvadesetak lokacija na hrvatskim plažama.
Ove godine kampanja ima novi vizual – pojas za spašavanje koji simbolično predstavlja i asocira na zaštitu, a moto je „Znanje je spas“. Preventivne poruke postavljene su u suradnji s tvrtkom B1 plakati d.o.o. , a bit će postavljene na svlačionicama na 10 lokacija u Istri i Dalmaciji (Poreč, Crikvenica, Rab, Zadar (Zaton) Sv. Filip i Jakov, Primošten, Split, Omiš, Makarska, Župa Dubrovačka) te na info panoima na 8 lokacija zagrebačkog Jaruna.